Strategia de dezvoltare pentru orașul Râșnov, și implicit pentru îmbunătățirea vieții locuitorilor acestuia, evidențiază ca fiind prioritare: modernizarea și extinderea căilor de comunicatii, înfrumusețarea, asigurarea unei cât mai bune infrastructuri, și nu în ultimul rând promovarea la nivel național și internațional a urbei noastre.
Pentru aceasta, Primăria orașului consideră ca fiind o datorie și evidențierea a câtorva valori extrem de importante pentru imaginea unei comunități și nu numai.Adevărata istorie, multiculturalitatea acestor locuri, dar și găsirea unor căi de a respecta dreptul turistului la distracție. Astfel că turismul devine o zonă de investiții pe care primăria o situează în zona de maximă prioritate.
Chiar în vecinătatea unui mit comercial, Dracula, Râșnovul vrea să propună cetățenilor și oaspeților săi ALTCEVA. O poveste aparte, în care legendele romantice cu cavaleri și prințese sunt reconstituite în cetatea medievală, muzica istoriei se aude în bisericile orașului, `aer curat, liniște, mâncare bună`, după cum citim pe spatele unei cărți poștale trimise din Râșnov în 1925, ne întâmpină în pensiunile Stațiunii climaterice, renăscute după o jumatate de secol, prin hărnicia și priceperea râșnovenilor. Inspirați de emblema veche a orașului nostru Râșnov–Rosenau, dorim să devină `ROZA turismului național`.